Thursday 7 November 2013

kesanggupan

assalamualaikum...slmat sejahtera..hello... hi..
sehat???
sya sehat..

saya ingin ckp yg saya sanggup x  tido klau tgk saya sudah suka menonton sesuatu cerita...hehehe

saya akan memfeling kan cerita itu
sampai saya termimpi-mimpi cerita itu klau saya suka sgt..hehehe

klau baca novel saya akan membacanya dari awal hingga akhir x ada skip2 tau..
saya akan membayangkan cerita itu dlm fikiran sya dan sya akan jadi mcm org gila kerana saya akan menangis,ketawa,marah sorg2..hehe kerna sebuah novel sahaja...
so..jgn tanya lah k kenapa sya mcm tu klau sya sudah pegang novel atau menonton cerita...

jgn fikir saya gila okey sebab sya tidak gila..
jika saya berckp sorg2 itu maknanya perasaan saya gembira atau sedih itu sya gemar bicara sorg2..
jgn pikir org gila jikalau tidak mengenali saya okey..:D

saya nie suka buat kerja yg gila2 so jgn lah baut sya tidak aa mood

sya mahu tersenyum at awk tp saya segan
dan kadang tidak ada yg sambut senyum saya..
:D

                                    wasalam

No comments:

Post a Comment