Tuesday 24 June 2014

Sakit hati

Sakit hati apabila mengetahui ada perempuan lain yg suka dekat awak sampai dia tulis "menjadikan awk sebagai crush sampai kita kahwin..

Hari nie hari sukan dia dengar jek silat dia terusa pergi at depan dan dia terus bersorak bila perempuan tu buat aksi dia..
Perempuan tu dgn malu2 dia terus buat aksi dia...

Dia pulak ada 2 org yg dia suka.  Siapa ekk ?? Siapa kah perempuan yg bertuah tu ekk ?? Dia tak pernah. perasaan aku ke ekk ?? Dia tak pernah suka aku ke ekkk ?? Aku tak cantik ke ?? Aku nie membosankan sangat ke ???

Aku sedih tp depan dia aku tetap tersenyum walaupun sakit di dalam hti ini...

WAlaupun dia tak tahu aku suka dia tp aku still suka at dia..  tak boleh hilang pulak makin lama makin dalam..

Aku doa jek dgn allah s.w.t "kalau dia jodoh ku dekatkablah hatiku dzngan hatinya, dekatkanlah jodoh kami dan jika dia bukan milikku hilangkanlah rasa yang ada ini untuknya..amin"

��

No comments:

Post a Comment